back to school

Hej!

Idag är det sista dagen på sommarlovet. Min dag har bestått av att kolla på handboll och sen bara ta det lugnt hemma. Har inte orkat blogga idag.. Så därför bloggar jag nu. Snackar med Julia samtidigt som hon bestämmer vad hon ska ha på sig i morgon och jag har precis gjort om lite, som ni kanske ser?! Blev väldigt nöjd i alla fall! :D

Men som sagt, så är det ju skola i morgon. Är inte alls pepp på det! Vill inte gå upp tidigt.. Kommer vara seeeeeegt kan jag säga..! Börjar 8.20 som vanligt, men jag tror dock inte vi går så länge. Vilket är bra såhär första veckan!

Orkar inte skriva mer nu, bloggar mer i morgon. Hörs!
En fin sommarbild på mig och Mois!

/ Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0