Booooom baaaaam baaaaang!

Hejsanhoppsan!

Det blev inget inlägg igår efter att vi kommit hem från bion, själv hade jag varken tid eller ork.
Direkt när vi kom hem gav jag mig ut på en löprunda med pappa!
Efter lite stress och käk gav jag mig sedan ut till älskade bollhallen för att kolla på när herrarna skulle möta Kropps!
Herrarna vann emd 25-21 tror jag det var!
När jag kom hem hade jag som sagt ingen ork för att blogga!

Nu till rubriken, ni som bor i närheten märkte säkert hur det var inatt.
Shit vad det åskade!
Jag vaknade av att jag hoppade till i sängen av mullret från åskan, det läskiga var att åskan var ju i närheten hela tiden!
Så fort en blixt slog ner lyste den upp hela mitt rum!

Idag har jag egentligen inte gjort någonting alls mer än att kollat på film, kanske kommer det upp ett Julia tipsar inlägg senare, vem vet?
Senare idag är det iallafall träning, det är änna nice!

Bild jag tog hos farmor med min mobil!

Ha en bra dag alla!
Kram!

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0