doktorn

Godmorgon alla bloggläsare! :)

Som rubriken lyder, så ska jag till min doktor idag. Jag har återbesök för att kolla mitt knä nu efter sommaren och bestämma om jag ska opereras eller inte. Så som jag känner, så tror jag det blir operation, men inget är ju helt säkert än. Jag lovar att skriva ett inlägg när jag kommer hem om vad som har hänt och hur det ligger till osv. :)

Annars idag ska jag nog vara med Sandra efter läkaren och sen på "kvällen" så spelar min bror match i Lysekil, vilket kommer pågå under hela helgen. Så jag kommer spendera min helg i Lysekil några timmar varje dag och kolla på handboll! Kommer bli super! :D

Nu ska jag strax gå upp och käka frukost. + att min dator kommer dö snart med bara 12% kvar. Ååh, måste kolla upp det, men det får vänta tills skolan börjar. Jippie..
Påtal om skolan.. DEN BÖRJAR JU OM SNART EN VECKA?! VART TOG SOMMARLOVET VÄGEN?! DET HAR GÅTT JÄTTEFORT JU! Eller är det bara jag som tycker det?
Det var ganska segt i början, men när jag kom hem från Kroatien, så bara poff sa det, så nu är det ju snart bara 1 vecka kvar då som sagt..

Menmen, inget man kan göra åt.. Eller?
I alla fall ska jag gå upp och äte frukost nu. Mamma och pappa kommer och hämtar mig om 1 h 40 min. Jag uppdaterar när jag kommer hem igen. Och så kan jag försöka fixa några tidsinställda under helgen.

Ni får ett tråkigt inlägg, eftersom jag inte har någon passade bild..

Puss på er!
/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0