Gårdagen!

Nämen tjenare!

Jag vet, jag vet.. Ingen bloggning igår, så därför fixar jag ett inlägg idag istället!
Gårdagen började med att Ellen kom som planerat vid 12 tiden. Vi drog vidare till Sebbe och sedan ner till stranden!
Det var verkligen skitvarmt i vattnet, det var någon som sa att det var 24° ?!?
Var iallafall där ett bra tag! Vi drog sedan vidare till torget för att kolla på jeans-midjeshorts, men hittade inga som jag ville ha..
Aja, jag får väl leta vidare!
Om någon har ett tips på var man kan köpa snygga och rätt tighta ljusa jeans-midjeshorts så får ni gärna tipsa genom att kommentera!
Men nu till varför vi inte bloggade igår..
Som ni säkert förstår var det en fullspäckad dag, och sedan när vi kom hem skulle jag och Ellen åka vidare ut till hennes land. Där tillbringade vi natten och dem hade en gööör mysig liten stuga! Blev helt förälskad i den!




Ellen & Sebbe!

Stugan!

Puss & kram
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0