Handbollscamp 2011

Anledningen till att jag inte bloggade igår heller var att jag var ledare på handbollscampen sista dagen igår!
Så det var handbolls VM hela dagen!
Jag och Pettson coachade Spanien och vi kom sexa!
Efter handbollscampen var över för i år drog alla ledare till pizzahouse och käkade pizza, mumma!
Testade en ny som dem andra sa var jättegod, och det var den!
Den hette kyckling special, och den var hur god som helst!
Även om jag cyklade hem från pizzahouse så kändes det som om jag hade pizzan upp i halsen, haha!
Nog om pizza!
På kvällen drog jag till Ellen för att hjälpa henne med sitt rum, det enda vi gjorde med rummet var att packa ner lite bamse tidningar, haha!
Så det blev en myskväll med Ellen!
När jag kom hem från Ellen så hade jag ingen ork att blogga..
Därav varför jag inte bloggade igår!
Ska försöka bättra mig!

Kram
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0