Harry Potter och dödsrelikerna del 2

I förr inlägget glömde jag berätta om filmen!
Vi såg den i 3D men jag känner att man lika gärna kan se den i vanligt format, om inte vanligt format nästan är bättre!
Det jag försöker säga är att det spelar inte så stor roll, välj det du vill!
Filmen i sig tycker jag var riktigt bra, en av dem bättre i HP serien faktiskt!
Om jag skulle betygsätt den skulle den få ★★★★ (4 stjärnor av fem möjliga!!!)
Själv föredrar jag att se den på bio, det blir en helt annan stämning då!
Harry Potter känns som en sån film som är absolut bäst på bio!
Eftersom ni alla säkert inte har sett den så kommer jag inte berätta hur den slutar!
Ni får själva se den, så märker ni hur det går! ;-)



Tidsinställt

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0