Julia tipsar:

Jag har aldrig varit någon hejare på tecknade filmer ska ni veta, men när jag och familjen var på väg hem från farmor kollade jag och min lillasyster på den tecknade disney filmen Trassel!
Den var faktiskt riktigt bra, höll nästan på att börja gråta i slutet, haha!
Gråta till tecknat, haha!
Den liknar ju Rapunzel en hel del sägs det, själv har jag inte sett Rapunzel så det kan jag inte säga någonting om!
Jag rekommenderar er ändå att se den, lite smårolig och mysig tecknad film!



Betyg:
Filmen Trassel får ★★★, (tre stjärnor av fem möjliga!!!)
Får ändå säga att den nästan fick 3.5!
Visst, betyget är kanske inte det bästa, men det är för den är tecknad!
Så jag ber er, kolla den!
Super härlig film!

Tidsinställt

/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0