Julia tipsar:

Hejhej!
Idag hade jag tänkt tipsa er om en film som jag för första gången såg i tisdags med Ellen.
Filmen heter The holiday.
Jag blev direkt helt förälskad i filmen.
Skådespelarna är helt fantastiskt bra!
Den är både romantisk, rolig och en riktig måbra film!
Ena sekunden satt jag och skrattade, medan jag andra sekunden kunde sitta och gråta!
Om ni vill läsa mer om filmen kan ni läsa om den här!
Det här är för tillfället den absolut bästa filmen jag sett!
Det här är en film jag verkligen rekommenderar er att se!




Betyg: Av fem möjliga stjärnor så får the holiday ★★★★★ (fem stycken!!!)
Verkligen älskar den här filmen, på bara några dagar har jag redan sett den fyra gånger!
Hoppas ni också kommer kolla på den och få uppleva denna fantastiskt bra film!
Kommentera gärna om ni har något att säga om filmen!

Kram på er!
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0