Lysekiiiiiiil

Tjenare!

Just nu vandrar jag aningen runt i Lysekil i det varma vädret (?), eller så sitter jag inne i någon sunkig handbollshall och kollar på ja, handboll!
Julia, som ni vet är och spelar Säröcupen! Jag hoppas verkligen det går bra för dom och att dom kommer långt!

Förresten, älskar vädret som är nu! Superskönt ju!! Hoppas det håller i sig sista veckan på sommarlovet. Sen kan det få börja regna och bli kallare. (a)

Förlåt att jag inte skriver mycket, men jag har så dålig fantasi och detta är ju ett tidsinställt, så jag vet inte vart jag håller hus..
Najs vattenbild från i somras!


Kommentarer
Postat av: Moa

Åh, vilken underbar bild! ASTUFF!



puss på er <3

2011-08-13 @ 20:57:49
URL: http://fotobymoa.devote.se/
Postat av: Ellen

Sv till Moa:

Tack så mycket! Jag saknar dig! ):



Puss <3

2011-08-14 @ 20:06:29
URL: http://onetwoeleven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0