Macbook. ♥

Hej allihopa! Min laddare funkar igen! Fast det glappar fortfarande lite.. Men det funkar ppl! :'D

Dagen igår var suuuper! MEN JAG SAKNAR MIN MOA!
Jag, Julia & Sebbe (som jag inte träffat på ungefär 4 veckor) åkte ner till Kåkenäs och badade. Det var faktiskt väldigt varmt och skönt i vattnet, så vi var där ett tag och solade, badade, hoppade från bryggan och hade bara allmänt kul!
Efter ett tag bestämde vi oss för att dra till torget, så det gjorde vi. Vi gick runt lite för att hitta midjeshorts till Julia, men hon hittade inga bra, så vi drog och käkade "lunch" på Sibylla när klockan var halv 5. (a)
När vi var klara fick vi skynda oss lite, för det såg ut att börja regna och jag & Julia skulle hem och packa till landet.

Det var bäst på landet. Supermysigt och jättekul! Har haft 2 riktigt awesome dagar! Hade inte med mig min kamera någonstans, så det blir inga bilder från det.. Julia blev lite sur, eftersom hon förväntade sig att jag skulle ta med den, haha! :$

Jaja, just nu sitter jag och kollar ut mot regnet och hör det skvätta mot taket i uterummet, i väntan på att Sandrew ska ringa. Hon kommer hit sen, så det blir väl lite film och lite mys och så!!


Hejdå!
/ Ellen

Ni får en liten bild från Kroatien, då det regnade som mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0