Maggie

Tjabbaaaaaaaaa!
Dagen började med ett styrkepass här hemma medan regnet öste ner utanför fönstret.
Senare när passet var avklarat kom Maggie hit. Det var verkligen jättekul att hon kom hit, har inte träffat henne sedan skolan slutade..
Vi småpratade och kollade på film, mys!
Vi kollade på Trassel, filmen jag tipsade om för ett tag sedan.
Efter filmen stack Maggie hem för hon skulle käka innan sin träning!
Så jag passade också på att käka innan jag skulle på träning jag också!
Fast hon skulle träna fotboll och jag handboll!
Träningen var bra och riktigt rolig!
Vårt lag är verkligen helt underbart bäst, världens goaste gäng!
Nu har jag precis kommit hem från träningen och nyligen tryckt i mig en portion thai mat, mums!


Vackra Maggie, klicka på bilden för att komma till hennes blogg!

Kram
/ J ★

Kommentarer
Postat av: Magda.

TACK SÖTNOS,

det var sjukt mysigt <3

måste göras om :**<3

ily!

2011-08-19 @ 21:14:24
URL: http://monkydonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0