nytt

Hej!

Som ni kanske ser (?) så har vi gjort en ny header och design. Vi har dock inte haft den första så länge, men det var som sagt bara en början till den första designen!
-
Har inte bloggat på ett tag, eftersom jag har inte haft så mycket tid. Först så var det Havets Cup i helgen, som jag var och tittade på! Sen har jag varit med Elise igår - så sov hon över tills idag, för vi hade tidig träning i Sundahallen. Efter träningen drog jag, Moa & Elise och käkade på Kvarterskrogen och sen åkte vi hem till Moa och fotade. Resten av dage har vi bara tagit det lugnt hos Moa. Jag kommer lägga upp bilder från helgen och sen också några bilder som vi tog idag, om ni vill se?! :)

Är grymt trött just nu, så ska bara ta och ta det lugnt ett tag till, sen blir det sängen!
I morgon kommer min kusin + farmor hit, då Albin, pappa och min kusin ska ut och spela golf. Själv ska jag, mamma och farmor åka och köpa vit färg, för vi ska måla om mitt rum i veckan! Helt vitt ska det bli! Sen ska vi nog vidare till IKEA och kolla lite saker där! Härligt! :)

Har inget mer att skriva, så bloggar mer i morgon, tror jag!
Bye!
/ Ellen

Före:

Efter:


Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag ser ingen ny design...? :s

2011-08-17 @ 21:55:39
URL: http://mikee.blogg.se/
Postat av: Julia & Ellen

Svar till Mikaela:

Det har du rätt i, vi skulle fixa en men den var inte klar när inlägget publicerades!

Men nu har vi en ny design! :-D

2011-08-19 @ 10:32:04
URL: http://onetwoeleven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0