operation !

Hej allihopa! :)

Kom nyss hem från Lysekil, där jag har kollat en handbollsmatch mellan Kroppskultur och Bannér. Kropps vann enkelt med 24-7! Gött äre! :D
I morgon är det tre matcher, så jag uppdaterar när jag kommer hem efter det!
-
Och till rubriken.. Jag var ju hos doktorn förut och kollade mitt knä. Var beredd på det beskedet jag fick dock, det blir operation inom 2 veckor ungefär. I slutet av augusti eller i början av september! Titthålsoperation blir det, så man öppnar inte upp något "stort" om man säger så. Det kommer ta ca 6-9 månader att bli bra, då är rehaben medräknad! Min läkare trodde att jag skulle vara tillbaka på handbollsplanen igen om 9 månader. Woohoo..?!

Men det är inget att deppa över, för det kommer ju gå bra OCH bli bra tillslut! :)

Nu ska jag gå och käka, vi hörs!
/ E
Hinner inte lägga in någon bild, förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0