Pissed off

Arrrrrgh.. Jag är veeeeerkligen förbannad nu asså! När jag kom hem, var det bara 2% kvar på min dator, så jag laddade den såklart.. Jag kollar klart filmen och ska gå in på datorn, så ser jag att det inte lyser från laddaren.. Så den laddade alltså inte. Det var 57% då, så det funkar ju.. Men min laddare funkar inte! Bara vid vissa tillfällen. Det är något glapp med magneterna. Fatta att jag är sur eller ?!?

Idag har jag ju varit med Moa & Julia, som Julia skrev förut så körde vi vattenpass på morgonen och sen åkte vi hem till Moa och käkade och spelade på våra mobiler. Hann inte så mycket mer än det, innan Julia skulle hem och Moa skulle packa för båda skulle på träning. I morgon åker Moa till Sardinien.. Kommer sakna henne JÄTTEMYCKET! ):
Dagen i morgon ska i alla fall spenderas med Julia och Sebbe. Vet inte riktigt vad vi hittar på, men vi får väl se. Det är marknad på torget tror jag.. Men ja, vi får se vad som händer!
Senare på kvällen åker jag, mamma, pappa, Albin och Julia till landet och spenderar natten där. Förhoppningsvis så blir det fint väder så det blir mycket sol och bad!

Har inte så mycket mer att säga nu.. Får nog byta dator rätt snart, eftersom det bara är 42% kvar, shit. Sen kanske jag kollar på en film till, i väntan på att Sebbe ska logga in på fb.
Förresten.. JAG, SOM MÅNGA ANDRA HAR DEN GAMLA CHATTEN PÅ FB IGEN!! Tycker den är mycket bättre än den nya, så det är super!

Hejdå!
/ Ellen

Bild på oss tre som togs i början av sommarlovet. Det var tider det..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0