RIX FM FESTIVAAAAL!

Godmorgon folket!
Som sagt, så hade jag en toppen kväll igår med goa människor!
Jag tog bussen in till Halmstad tillsammans med, Mikaela, Elise, Ida, Tim och Linus. I början gick vi mest bara runt, eller så satt vi bara..
Men när jag och Mikaela skulle gå och äta så drog visst Linus och Tim för dem skulle med tåget!
Så Elise och Ida kom springandes efter oss, så drog vi alla fyra och käkade pizza, mumma!
Vi hann inte med så mycket mer sen, vi drog fort som attan vidare till Ocean stage där själva festivalen skulle vara!
Här kommer ett gäng bilder från gårdagen!


Haha, Mikaela hade köpt Hello Kitty dricka åt oss alla!
Kände mig tvungen att testa, det smakade rätt gott faktiskt, typ saft, haha!



Stog en bit bak, så fick zooma.. Därför fullständigt suger bildkvaliten, aja!
Ulrik Munther är det iallafall! Han var en rikig muntergök må jag säga! ;)
Haha, ni får ursäkta min otroligt dåliga humor!


Loreen!

Vincent!

Erik Segerstedt!

Jay Smith!

Eric Saade!

Haha, älskar bilden!

Elise, Mikaela & Ida!

Bilden är lite suddig för bussen ville inte stå still!
När jag ställde mig och tog kort på buss skylten kom en man fram till mig och undrade om jag var turist, haha!


En go och glad Mikaela!

Puss & kram
/ Julia

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sjukt kul hade vi !!!!! <3

2011-08-05 @ 12:02:21
Postat av: moooa jaansenius

JAG & ULRIKA HAR OCKSÅ EN SÅN HELLO KITTY FLASKA!

2011-08-05 @ 13:24:29
URL: http://bbaraaberg.blogg.se/
Postat av: Julia

Svar till Mikaela:

Ja, om vi hade! :D <3



2011-08-05 @ 16:46:09
URL: http://onetwoeleven.blogg.se/
Postat av: Julia

Svar till Moa Jansenius:

Haha gött, rätt awesome flaskor ändå! Sten coola!

2011-08-05 @ 16:47:03
URL: http://onetwoeleven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0