rix fm och varm oboy och livet leker



^ Sant!

Sitter då just nu och lyssnar på Rix FM i högtalarna och dricker varm oboy. Så himla mysigt!
Idag vaknade jag upp med Sandra och vi käkade frukost, fixade naglarna och kollade klart på en film som vi såg igår. "10 things that I hate about you". Den var bra! Rolig och en film som man mår bra av! :)
När den var slut så drog Sandra hem för att käka och sen drog hon på träning.
Så sen dess har jag bara legat i soffan och slappat och inte gjort mycket alls. Tänkt och chillat på livet! :D
Sandra kommer hit sen igen och då blir det väl som vanligt datorn, tv, film och mys! :)
-
Ååh, vad jag längtar tills i morgon!
DÅ SMÄLLER DET! :D
Sjukt peppad alltså, haha!
-
Nu ska jag vara lite social mot Sebbe och fortsätta lyssna på musik och bara må bra. :)

Bild från en riktigt bra dag när jag var med Moa & Sebbe alldeles i början av sommarlovet.
JAG SKA HA EN LONGBOARD. SÅ ÄR DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0