segt

Hej!

Jag skulle precis logga in och skriva ett inlägg om att det är ganska tråkigt att blogga just nu, eftersom det inte finns något kul att blogga om, så ser jag att Julia precis har skrivit om det.. För jag kan gissa att det inte är jättekul för er att veta att vi "idag letade sponsorer och på kvällen var det träning!" osvosv.. Så kommentera inlägget nedan vad ni tycker vi ska skriva om. Ska vi fixa tävlingar? Ska vi skriva om våra vardagar? Videoblogga? Ska vi tipsa? Och i så fall om vad? Ja, man kan ju hålla på hur länge som helst. Och just därför behöver vi era förslag om vad vi ska skriva. Annars kommer det antingen inte bli någon bloggning, eller så är det hur ointressant som helst att läsa!

Hejdå!
/ Ellen
Älskar denna bilden! Sebbe - jag - Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

videoblogga

2011-08-24 @ 08:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0