Tandläkaren

Hej hopp!
Kom nyss hem, efter skolan drog jag till tandläkaren!
Måste säga att jag känner mig stolt, hon sa att mina tänder var jättefina och inget som helst fel på, haha!
Så ligger jag i tandläkarstolen och funderar på om jag ska köpa godis på vägen hem samtidigt som hon säger det haha!
Fick bananlack så det blev inget godis för mig inte!
Nog om det, ikväll är det träning igen, troligtvis dubbelpass, gött är det!
Har dessutom läst igenom era förslag om vad ni vill att vi ska skriva och så på bloggen, tack för era förslag vi ska göra vårt bästa!
Vore kul om ni skrev era namn i era kommentarer!

Kram på er
/ J

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Heja Julia för fina tänder :D <3



Saknar dig vännen :( <3 vi får fixa en träff snart <3 :*



Puss puss <3

2011-08-24 @ 16:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0