tandlös

Okej, jag vet att det låter konstigt, men jag var hos tandläkaren i morse och drog ut en mjölktand. Jag veeet, alla andra tappade sina tänder när ni gick i 5:an/6:an.. Men mina tänder vill inte lossna. Dock så var detta den sista mjölktanden som jag ska tappa, så det är gött! Något som är minde gött är att jag då kommer ha en glugg i munnen i början av 8:an..

Har tagit en liten paus från all "renovering" som vi håller på med i mitt rum. Jag fick ett ryck igår och började måla. Vi hann måla klart allt 2 gånger, så vi höll på från 16 till 23 eller något sånt. Ont i fingrarna kan jag ju säga!! Men nu är rummet vitt och vi ska möblera om osv. Ska också såsmåningom få ny säng! Bilder på rummet kommer ikväll om jag orkar, är helt slut!

Nu ska jag fortsätta, peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0