trött...

Trött hemkommen tjej från dubbelpass träning idag!
Först ett pass med f97 och direkt efter ett pass med f96!
Så nu kan jag ärligt tala om att jag är rätt mör i kroppen!
Sammanlagt 2 h 45 minuters träning idag!
Visst, det är inte överdrivet mycket, men direkt efter varandra så är det rärr mycket jobbgare kan jag säga!
Kan samtidigt tala om att imorgon är en bra dag, för då ska jag och pappa åka och köpa nya handbollsskor, love!
Får ge mig ut och fota någon dag, har inga roliga bilder att erbjuda..
Nu ska jag käka och sen nana för att orka med morgondagen!

Kram
/ J

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU TRÄNADE VÄL INTE MED 97 ORNA ?

oj caps look orkar inte ändra

2011-08-25 @ 09:06:14
Postat av: Anonym

du va väl inte med på 97 träningen ?

2011-08-25 @ 13:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0