When nothing goes right, go left!

Herre min skapare, fick sitta ner på skolfotot för första gången på all evigheters evighet!
Känner mig nästan förudmjukad.. Alla korta fick stå medan vi "långa" fick sitta, suck..
Ville verkligen inte sitta ner, har aldrig på alla dessa år i skolan och på dagis behövt sitta ner, förrän nu..
Just då kändes det som om jag blev 2 cm kortare, haha..
Nog om det..
Satt och kollade igenom ett gäng bilder från sommarlovet förut får nästan tårar i ögonen, tänk att jag ska behöva vänta ett helt år till efter denna underbara sommartid..
Imorgon är ju dessutom augusti redan slut, och därmed sommaren också.. I alla fall enligt almanackan..
Man får se det positivt, nu kommer alla snygga höstkläder ut i butikerna och det är ett stort plus!

s o m m a r l o v

Kram
/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0