23 D E C E M B E R


Bilder från we♥it.

23 December. Dagen före julafton. Ingen snö. Känns som att det är Oktober. Någon julkänsla? Svar NEJ. Inte än i alla fall. Men ikväll ska vi klä granen, så vi får hoppas att jag får lite julkänsla då! Fruktansvärt tråkigt utan snö på julafton i alla fall. Någon mer som håller med mig? De flesta verkar ju hata snö. Eller?..

Jaja, detta ska inte bli något depp-inlägg. Idag ska jag till torget med min kära broder för att handla in de två sista julklapparna såhär dagen innan jul. Bra Ellen, bra! Efter torget kommer nog Sandra hit och myser lite. Och ikväll åker jag och Albin till Kungälv och tränar. När vi kommer hem hoppas vi att skinkan står klar och dags för att äta. Längtar!!

/ ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0