3 - Tio sanningar om mig.

1. Jag stör mig grymt mycket på folk som inte kan skilja på "enda", "ända", "en" och "än" - HAHA!
2. Jag har grymma vänner.
3. Jag trivs i min klass och på min skola.
4. Att fota är något av mina största intressen.
5. Jag saknar handbollen så det gör ont.
6. Jag kopplar nästan alltid sjukhus med operation, lägg märke till alltid.
7. Jag bjuder ganska mycket på mig själv, fular mig på bilder, är allmänt efterbliven osv.
8. Jag vill ha min gamla Sony Ericsson mobil istället för min iPhone atm.
9. Jag bodde i Jörlanda innan vi flyttade till Stenungsund, vilket var för ca 7 år sen.
10. Jag hittar/blir tipsad om en bra låt, lyssnar sönder den - alltså lyssnar om den hur många gånger som helst i flera dagar tills jag tröttnar och orkar inte med den mer. Så är det med alla låtar jag tycker är bra och faller för direkt.



Vet att ni älskar mina feta ego-cam-bilder.

/ ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0