Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.


Jag kunde helt enkelt inte välja EN person.. Så det fick bli två. Jag skulle gärna haft min lillasyster Clara och min pappa här just nu. Så de kunde kolla på SM idag, men så blir det icke. För Clara är med sitt lag och spelar new body cup. Jag hoppas det går bra för dem! Det känns alltid så bra när familjen är med och kollar, då kan man diskutera matcherna på ett helt annat sett efteråt tillsammans. Det är något vi i vår familj brukar göra i alla fall. Diskutera vad man gjort bra/dåligt och vad man ska tänka på tills nästa match. Jag har även en matchdagbok jag skriver anteckningar i om de olika matcherna. Kan riktigt se det framför mig hur jag sitter gammal och skrumpen i en gungstol och läser min gamla matchdagbok, hihi..

Lycka till idag Clara. Jag vet inte om du läser det här men om du gör det så ta åt dig. Jag vet att du kan, kör över motståndarna bara, tro på dig själv!

Jag älskar er.

/ julia

Kommentarer
Postat av: Clara

Älskar dig så syster<3. Tack för stördes, vi körde över alla lagen:D. Saknade dig och mamma också<3

2011-12-18 @ 10:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0