Dag 3 – Min favorit årstid och varför.


Min favorit årstid är helt klart sommaren!
Sommarlov, handboll, sola, bada, chilla, umgås, värme, solsken osv osv.. Jag kan rabbla upp egentligen hur mycket som helst. Jag kan inte se något negativt med sommaren! Eller jo, kanske svensk sommar då & då, när det bara regnar och är eländigt. Dessutom blir jag lätt hängig på hösten/vintern då allting är så mörkt runt omkring, solskenet får mig på bra humör! Bara ordet av sommar får mig att längta tills nästa sommarlov! Varje sommarlov bestämmer man en massa saker man ska göra med sina kompisar, men konstigt nog brukar man knappt hinna med hälften, haha.. Inget sommarlov är likt det andra helt enkelt!

/ julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0