Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.


Många tror jag redan vet vad mitt stora mål är, dock vet jag inte hur många som tar det lika seriöst som jag gör. Min stora passion är just handbollen och det är den jag vill leva på när jag blir äldre. Jag skulle gärna jobba som proffs under en lång tid och under tiden klara mig på att bara jobba som handbollsproffs. Efter min "karriär" skulle jag kunna tänka mig att jobba med något jag verkligen trivs med, något roligt! Exakt vad vet jag inte riktigt än. Alltså är min största dröm att bli handbollsproffs. Jag får vid flera tillfällen höra "men hur kan du tro något sånt" "äsch, skit i det, satsa på ett normalt liv" osv osv..
Aldrig i livet säger jag, jag tänker fortsätta kämpa tills jag så inte kan stå på mina egna ben längre!
Handboll är mitt liv, min livsglädje.
Jag tänker aldrig sluta kämpa!

/ julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0