Dag 6 – Typ av killar jag faller för.


Chad Michael Murray

Alexander Pettyfer

Ashton Kutcher

Enrique Iglesias (suddig men snygg)

Taylor Lautner

Ryan Cooper (www.suddigbild.se)

Än så länge har jag inte riktigt upptäckt en speciell sorts killar jag faller för. När jag var mindre föll jag oftast för fel sorts killar, haha.. Jag tyckte de var underbara då men har upptäckt nya sidor hos dem under senare dagar. Jag har hittat ett citat som jag tycker är väldigt bra, och det stämmer väldigt bra in på mig.
"Det är utsidan som gör att man stannar till, men insidan som gör att man stannar kvar."
- True words!!!
Man kan inte undankomma att vi människor inte går på utseendet. För det är det första man gör. Troligtvis hade du inte tagit kontakt med den där snygga killen/tjejen om du inte hade tyckt han/hon var snygg. Det är därför det är så bra att vi människor har så olika smak. Tänk om alla tjejer hade varit kära i samma kille och tvärtom, kaos..
Jag gillar olika typer av killar, men framförallt ska de ha en bra personlighet. Och få mig att känna mig speciell.. Det är inget annat än människa hellre vill, än att få känna sig speciell. Utseendet på killar spelar ingen roll, jag faller för blonda, brunetter, lockigt hår, platt hår osv.. Kanske inte jättelångt hår, men ah.. Dessutom faller jag lätt för muskulösa killar, hehe.. Som många andra, rawr.. Haha, svårt att förklara egentligen, för det finns ingen vettig förklaring..
Men på bilderna ovan kan ni se några bilder på killar som jag tycker är snygga, gaaah ögongodis..

/ julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0