Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.





Om det hade varit om några år när jag gått ur skolan osv så tror jag att jag skulle gett mig ut på en enorm resa med någon kompis eller släkting. En oplanerad världsresa där vi besöker olika platser. En lång resa under flera månaders tid! Upptäcka nya platser, lära känna nytt folk, göra galenskaper osv.. Bara leva livet och inte behöva tänka på skola och en massa planering här hemma.. Under resan hade jag velat testa på massa galenskaper som jag inte skulle gjort annars, t.ex:
hoppa bungygump, simma bland delfiner, dyka med dykartuber, flyga luftballong, åka helikopter, hoppa fallskärm, bestiga höga berg och en hel del andra tuffa saker!
Ännu en sak jag skulle vilja göra är att flyga till månen, än så länge är ju det bara en dröm, men det är något jag skulle tycka vara ascoolt. Tänk att få sväva på månen och flyga bland stjärnorna och bara se ner på jorden som en liten ärta.

/ julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0