En evighet


Känns som om det var evigheter sedan jag gjorde ett inlägg, dock var det ju det hehe..
Har haft full rulle hela veckan, först var det ju jul och allt, sen på juldagen tränade jag, tittade på massa filmer osv.. Helt enkelt har jag inte prioriterat bloggen. På annandag jul åkte familjen till farmor för att fira jul där. Sist men inte minst så igår var jag inne i stan och kollade in rean med min kusin, moster och filip. Hittade ett par jeans som jag lämnade tillbaka, men sedan när vi kom hem drog jag och min goa kusin istället ner till torget. Där hittade jag ett par G-star jeans, tyvärr inte på rean.. Så nu är jag 1299 riksdaler fattigare, hehe.. Men det är det värt! Ny har jag nyss proppat i en rejäl portion med blodpudding, stekt potatis och lingonsylt såhär efter morgonpasset! Träning stod på schemat vid 10.00 så det var tidig uppgång! Somnade "sent" igår vilket resulterar att jag är mega trött, så nu ska jag sätta på någon film!

so long
/ julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0