Första december




Första december och fortfarande ingen snö, lite besviken faktiskt..
Får hoppas på att snön kommer snart, massa, massa snö! Älskar känslan av att bara slänga sig ut i snön och äga sönder alla andra på snöbollskrig, hihi..
I morse började ju även julkalendern, klockan 7.15 satt jag som klistrad framför TV som resten av Sveriges 5 åringar gjorde, haha..
Många säger ofta "det slutade jag kolla på när jag var liten".. Men vem säger att det finns en åldergräns för julkalendern?
- inte jag i alla fall..
Jag tycker det är en mysig inledning på julen att titta på julkalendern! I alla fall om den inte är allt för tråkig..
I år tycker jag faktiskt att den verkar helt okej, även om jag bara sett ett avsnitt!
Dock har jag ingen chokladkalender, det saknar jag lite faktiskt..
För er som inte vet det så är jag laktosintollerant, vilket gör att jag inte tål allt för stora mängder choklad..
Även datumljuset tändes för första gången i morse, wie!
Nu börjar julkänslorna komma lite smått så, mys!
Håller tummarna för att snön kommer också!

juste, funderar på att starta "min önskelista 2011".. Hade tänkt lägga upp bilder osv dag för dag på en julklapp jag önskar mig.. Hur låter det? Vad tycker ni? :)

kram julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0