fredag 2 december


Äntligen fredag!!
Känner starkt behov av en riktig soft helg, men ickesanicke..
Kommer vara fullrulle hela helgen..

Fredag: - match mot kropps med f97, efter matchen är det direkt träning med a-flickorna
Lördag: - match mot lysekil med a-flickorna
Söndag: - Dubbelt träningspass ute i bollhallen

Riktigt go handbollshelg ändå måste jag säga!!
Handboll ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Nu blire att tagga för fullt inför matchen ikväll, en match jag verkligen inte vill förlora!!
Visserligen avskyr jag att förlora, all the time.. Men ikväll, nu jevlar!
Haha, en av mina sämre sidor faktiskt, riktigt dålig förlorare..
Om man så spelar ett sällskapsspel, idrotten i skolan, handbollsmatch,
träningsmatch eller bara träning..
Jag blir lika sur ändå, vinnarskalle är vad jag är, hihi..

kram julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0