Home sweet home


Jag & ellen i somras.

Ingen bloggning idag, I know..
Hade i alla fall turnering idag i skolan där man fick välja mellan pingis och tennis. Jag och Katy skulle spela och kom faktiskt till kvartsfinal, hehe! Kan försöka fjäska lite med ellen och se om hon kan lägga upp lite bilder..
Idag efter skolan åkte jag hem till ellen och myste. Hade inte varit hemma hos henne på åratal så det kändes hur bra som helst att vara där igen. Det är alltid så mysigt och fint hemma hos henne, jag älskar att vara där. I somras bodde jag i stort sett där när vi båda var hemma. Jag känner mig så bekväm där, jag känner mig helt enkelt hemma. Som mitt andra hem! Efter ett tag drog jag och ellen till torp med hennes mami och papi för att handla julklappar, jag hittade dock bara en.. Så har en del kvar, suck.. :(
Torp besöket slutade med att jag och ellen gick och köpte naturgodis på coop som vi åt upp och miljövänliga chips till filmen i skolan imorgon, smaskens!

/ julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0