How to lose a guy in ten days


Under de senaste dagarna har jag nördat framför olika mysiga filmer, hihi. Tänkte rekommendera en av dem för er nu. Den heter How to lose a guy in ten days. På tre dagar har jag redan sett den 2-3 gånger, så bra är den! Promise. Den handlar om Andie som jobbar på en tidning som journalist och Ben (Benny) som jobbar med reklam. Andie lovar att skriva en artikel om hur man inte ska göra på dejter och mot killar för att behålla dem. För att lyckas förmedla detta lovar hon att ragga upp en kille och göra vad de flesta tjejer oftast gör för fel mot killen (Ben) utan att han vet något. Hon gör alla fel tjejer kan tänkas göra med killar men ändå vill han inte bli av med henne. Detta just för att han gått med på ett vad inom jobbet att lyckas få en tjej att bli kär i honom på 10 dagar och sedan ta med henne till en jobb fest och där bevisa att hon faktiskt är kär i honom. Om hon är kär i honom får han en slags belöning inom arbetet, att få göra reklam om diamanter. Men om inte, får han jobba kvar på det reklam område han redan gör.
- Är allt tillåtet i krig och kärlek?
- Ja.

Sjukt bra film, jag skulle kunna se den hur många gånger som helst! Att Ben är så adböezautfsgld snygg i filmen gör den bara ännu bättre! Filmen har verkligen allt, humor, romantik, tårar, snygga karaktärer osv osv.. Kanske inte den bästa beskrivningen man kan tänkas få men det är allt jag hinner med att berätta nu, för nu drar jag strax iväg till bollhallens för dagens andra träningspass!

/ julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0