Marcus gästbloggar



Chacha Bloggen!!
Första gången jag gästbloggar (bloggar över huvud taget) så vi får la se hur det går.
Ja, då sitter jag här nu med joakim och julia hemma hos julia och äter pepparkakor och dricker saft :3
Arvid va med oss i fem minuter sen var han tvungen att dra för att hinna med bussen och sedan ta tåget till ljungskile.
Jag och Jocke stanna kvar här, så nu sitter vi här och tjockar oss :3
Varför vi kom hit var för vi hade köpt julklappar till varandra och skulle nu ge dom till varandra.
Fick parfym av julia! Wihooo! :DDDDDDDDDD Och jag gav henne två böcker, som jag hoppas hon gillade...
Det var allt för nu, får la se ifall det blir ngt mer gästbloggande framöver.
Cya!!

// Marcus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0