Nyårsafton..

.. och jag är inte alls peppad. Segar mig fortfarande framför datorn med filmer och serier så det stänker om det. Ska dock ta en lite paus för att gå och göra mig i ordning.
Min nyårsafton kommer väl vara okej. Vi ska vara hemma med våra grannar och två familjer till. Äta god mat, skjuta raketer, dricka champagne och ja.. Vänta in det nya året helt enkelt? 2012, let's make it better than 2011. (Och hoppas att inte jorden går under..!) <-- HAHA HUMOR! Nej, men seriöst nu då..

VILL BARA ÖNSKA ER ALLA EN JÄTTEBRA OCH TREVLIG KVÄLL/NATT.
Vad gör ni på nyårsafton? Har ni några traditioner som ni alltid gör? VAD GÖR NI IKVÄLL?

Vi hörs igen 2012!
/ ellen



Kommentarer
Postat av: Marcus

Dock kommer ju jorden gå under i december, ifall det nu stämmer, så du har lite tid på dig ;)

2011-12-31 @ 16:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0