Soul Surfer

Hej! Jag vill bara tipsa er läsare om en jättebra film.

Soul Surfer handlar om en 13-årig surfare som en dag förlorar sin vänstra arm till en haj. Istället för att ge upp surfingen, som är Bethany Hamiltons passion, bestämmer hon sig för att fortsätta bygga upp sin karriär som proffs-surfare.
Filmen är alltså baserad på en verklig historia och bygger på Bethany Hamiltons självbiografi som utkom år 2004 och filmen utkom år 2010.

Jag tyckte filmen var superbra och jag ser den gärna igen. Jag tycker att både hajar och surfing är jäkligt coolt, så det var nog mycket därför jag fastnade för filmen. Här kommer trailern och lite bilder för er som är sugna:






Till vänster är Bethany Hamilton på riktigt och till höger är AnnaSophia Robb, som spelar Bethany i filmen.

/ ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0