Stress, stress och åter stress


Shit pommes frites.. Full rulle var det ja..
Igår hade jag, mois och pellen minijulafton hemma hos ellen vilket resulterade att jag sov där.. Jag fick ett mobilskal, kopp ochen t-shirt wieee! Vi myste gärnet och vräkte i oss revbensspjäll, mohaha! Idag vaknade jag och ellen vid 11 och käkade frukost vid halv ett, hihi.. När jag kom hem var det full rulle, vi städade, pyntade, klädde granen, bakade, lagade mat osv osv.. Han även med att ge mig ut på en löprunda, kändes bra att få det gjort nu innan all julmat! När allt var fixat kom Arvid, Jocke och Marcus hit, mysigt! Vi bytte lite julklappar och så, nu ska jag vara lite fyndig med att hitta på rim och slå in julklappar! Samtidigt som jag lyssnar på musik och spelar wordfeud!!

God jul allihopa! / julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0