Tisdag 20 december


Hallå i stugan!
Idag efter skolan stack jag ner till torget för att försöka få tag på de sista julklapparna. Tro det eller ej men jag lyckades!! Nu är alla julklappar handlade och det känns verkligen hur bra som helst!
Nu saknas dock både snö och julkläder, haha.. Förresten, beställde ett plagg från bubbleroom igår som jag tänkte ha på julafton. Dock måste jag få tag på lite accesoarer till "det".. Jag visar det när jag fått hem det! Kan inte riktigt fatta att det bara är 4 dagar kvar till julafton..
Nåja, efter jag handlat julklappar bar det hemåt för att byta om för årets sista gemensamma fysträning! Nu får vi fortsätta det här året med egen fys. Som tur är har vi en massa extra handbollspass inlagda under jullovet, wieee!!
Nu ska jag strax sova, fixar ett tidsinställt inlägg åt alla kvällspigga!

Godnatt /julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0