Torsdag 8:e december


söta små osminkade sommar tjejer

Saknar sommarlovet, nu längtar jag efter jullov kan jag lova!
Känslan man har på torsdag kväll då alla inlämningar och läxor är gjorda, gash love it!!
Nu gäller det bara att överleva nästa vecka som är sista riktiga skolveckan, sen är det loooooov! <3<3<3<3<3
Btw, så snöar det just nu! NU MÅR JAG BRA, LOVELIFE.
Vet inte om ni bryr er, men idag stannade jag kvar efter skolan i väntan på Moa som slutade en timme senare än mig. Efter en timme får jag ett sms där hon undrar var jag är så visar det sig att hon redan gått hem till sig haha, smarta tjejer. Så jag pallrade mig iväg till Mosen och därifrån gick vi genast ner till torget i hopp om att hitta lite julklappar osv. Jag hittade en del och vi fick även smaskat i oss varsin stor maffig kebabtallrik, mums!

godnatt /julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0