Då var resan slut för den här gången...

Hallå där kött och blåbär, Julia här!

Hemma från en regnig dag på Partille Cup, vi vann första matchen vilket innebar att vi hade gått vidare till 16-delsfinal i a-slutspel.
Förlorade dock med udda målet, surt som tusan!
Åkte ut mot ett ryskt lag, de drog i armar, slogs i ansiktet, nöps både här och där, helt sjuka i huvudet!
Förbannad som jag var på en av spelarna i det ryska laget, lika så var hon på mig tror jag, värsta bitch blicken langade hon till mig efter matchen haha!
Även om Partille Cup veckan slutade på ett tråkigt sett med förlust med udda målet så har veckan ändå varit super!
Goa brudar, mycket skratt och en massa bra handboll!
Bilder från cupen kommer nog upp senare ikväll, nu ska jag ta ett varmt bad.
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0