Fly me to the moon

Hej!

Anledningen till att jag inte har bloggat sen i onsdags (?) är för att min mammas barndomskompis kom hit i fredags och hälsar på, så jag har varit med henne och hennes två söner!
Idag var vi först och badade vid Kåkenäs och då hängde Julia med oss, har ju inte träffat henne på ca 3 veckor!! Så det var jättekul och mysigt att hon följde med. Det var helt ok i vattnet, lite kallt bara.. Menmen!
Nu ska vi strax åka till Hällungen och ta ett kvälls-dopp! Häääärligt! Sen blir det grillat. Hur gott som helst!
Såg att Julia hade lagt in en bild på en ring i nåt inlägg under.. Ett väldigt sammanträffande, eftersom jag har själv kollat på den ett tag! :D
Vi har samma smak, hon och jag! Själv ääääälskar jag den, måste ha den!!

Vi hörs, ha de gött haj!

Väldigt charmig bild på mig och Julia innan jag åkte till Kroatien.. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0