Första inlägget!

Tjenare bloggläsare (om vi nu har några..)!
Först och främst tänkte vi ta och presentera oss själva.
Vi som skriver nu heter Julia och Ellen, vi är 14 år gamla.
Vi är båda glada, spralliga tjejer som älskar att spela handboll, fotografera och vara med kompisar.
Jag, Julia har spelat handboll i snart fem år och min kära vän Ellen som jag har den här bloggen med har spelat i snart 6 år.
Vi bor på västkusten i varsin villa.
Vår favoritårstid är helt klart sommaren!
Höjdpunkten för den här sommaren blir för min del (Julia) helt klart Partille cup som pågår nu!
För alla er som inte vet så är det världens största handbollsturnering!
Kommer nog berätta mer om det senare..
Höjdpunkten för den här sommaren för mig (Ellen) blir att åka till Kroatien, sola, bada, killar och leva livet!

Vi kommer försöka att uppdatera så mycket som möjligt, eller iallafall ett inlägg per dag. Men för tillfället så har vi sommarlov så vi får väl se hur det blir med det..

Den här designen har vi bara för tillfället, ska försöka fixa en snyggare så småningom.
Vi hade dessutom tänkt fixa lite kategorier och lite sånt där, ja ni vet!

Det här var nog allt från oss just nu men vi höres!


Här får ni en lite smått random bild från början av sommaren, som sagt.. Vi är som vi är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0