Härlig dag!

Morsning korsning!

Som Ellen tidigare berättade så var jag med henne och hennes familj och badade tidigare idag!
Super mysigt, har saknat min Ellen så fruktansvärt mycket!
Efter vi varit på stranden blev det stressigt, kom hem vid 14.25 och skulle börja träna 15.00, bra jobbat Julia!
Men jag hann, och träningen var super!
Min åsikt är att handboll verkligen är bäst, helt underbar sport!
Eller som en klasskamrat säger, handboll är en "bitchsport" haha!
Nu har jag precis kommit hem från träningen då, och ska strax äta grillat kött mumma!
Vet inte riktigt vad som händer ikväll, kanske det bara blir en lugn myskväll med familjen vi får se!
Ha en härlig lördagkväll kompisar!


Härlig bild ifrån tidigare i somras när vi spelade handboll i Tanumstrand!

Puss & Kram!
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0