Sängen väntar!

Hey, Ellen här!

Som rubriken lyder ska jag alldeles strax dra och lägga mig! Ska inte sova bort hela dagen i morgon, eftersom jag ska nog gymma och sen fortsätta packa ner allting. Men jag hinner nog med nåt inlägg i morgon också! ^^

Och som vi skrev i inlägget innan, är vi inte det minsta klara än. Men det får se ut som det gör ett tag, för det var jobbigt att fixa med allting tills den var färdig.. Så vi får se hur det blir med det senare.. Lite länkar, kategorier, våran profil och så att det står under inlägget vem det är som skrivit det!

Förresten.. I morgon kommer det inte vara så jättebra uppdatering pga att jag ska då fixa massa saker, men slänger nog in nåt! Men Julia är inte hemma i morgon, eftersom hon är i Partille och spelar Partillecup! Men hon gör säkert nåt inlägg när hon kommer hem igen, på kvällen vid 20:00, typ?.. Aja, ni får ju se då! :)

Har nog inget mer att säga nu, mer än att jag kommer däcka snart! Så vi hörs i morgon!



Slänger med en bild som är tagen av mig, i Skottland förra året (?).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0