Snart mat

Tjenare, det är Ellen här!

Strax blir det lite lunch, ska bli super! Har inte bloggat idag, för jag har haft så mycket att fixa med. Stack aldrig och tränade i morse.. När jag vaknade (vid 10, för ovanlighetens skull..) så var mitt knä svullet och gjorde ont från träningen igår, så det blev inget med det! Kan berätta lite senare i livet vad som har hänt med mitt knä.. Istället har jag snackat lite med Julia, som förut drog iväg till Partille och ska snart spela sin första match! Hoppas det går bra för dom! Sen har jag också hjälpt min pappa att städa/tvätta bilen. Syggt resultat måste jag säga.. ;) haha!

Det kommer vara segt uppdaterande nu i veckan.. Ville bara säga det! Partille slutar på lördag eller söndag.. Julia kommer nog säga det.

Nej, nu måste jag gå och käka, VI HÖRS!


Ni får en liten fin bild på mig här.. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0