förrgår, igår & idag



Tre grymma tjejer och tre grymma killar.
-
Lördag: Åkte till torp med min pappa och min bror! Fick med mig en riktigt cool mössa och säsong 3 av O.C — yeeey! Därifrån åkte vi direkt till bollhallen för att kolla på herrarna när de spelade och efter det åkte jag till Tilla för tjejkväll med laget!

Söndag: Tanken var att vi skulle till kyrkan vid 11 på morgonen, men vi alla var helt slut (ungefär..) så, vi gick vid 18.00 istället! Riktigt mysigt faktiskt. Mycket folk, mörkt i kyrkan och massa ljus som var tända. Vackert, vackert! Innan gudstjänsten så pluggade jag gärnet hela dagen med NO-arbete som ska in i morgon. När jag kom hem efter det, så la jag mig i sängen och kollade på O.C. Drack lite glögg sådär på första advent också, mys!

Idag, måndag: Skola. Hem till Moa. Utvecklingssamtal. Hemma. Kortfattat!


Ska alldeles strax bege mig till köket för att laga lite mat till familjen. Efter det slänger jag mig på sängen och "lanar" O.C.


Ha en fortsatt trevlig kväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0