Fullrulle!

Dålig uppdatering, I KNOW!
Igår kväll kom Jocke och Marcus hit med godis och film, så då kunde jag inte blogga.. Dock sög filmen så det slutade med att vi istället låg och snackade i min säng, haha!

Idag har varit fullrulle hela dagen!
Dagen började med att klockan ringde för att sedan ge sig iväg till träningen!
Efter träningen kom jag hem och åt och sedan bar det av ner till torget för att köpa hårfärg, ska slinga håret sen!!!
Och efter torget åkte jag och mami till kvantum för att handla mat!
Inte nog med detta, när jag kom hem har jag stått och strukit kläder, duktig tjej!
Nu ska jag nörda lite sims 3, haha!

Såg att ni ville ha lite bilder och videobloggar osv, det kan vi försöka ordna!
Kul att ni tar upp det med bilder för det har jag funderat på länge att ge mig ut och fota men aldrig riktigt tagit tag i det!

kram
/ julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0