livet på topp eller

vad har hänt i mitt liv?
- jobbat mycket med skolan
- blivit sjuk
- varit grymt trött
- spelat grymt mycket wordfeud – spela mot mig? ellenlager
- blivit tipsad på grymt go musik som jag har blivit helt kär i
- tog bort hela min ämnesmapp = allt jag gjort i hela 7:an och hela 8:an, bra jobb ellen! 
- börjat kolla på oth säsong 6 igen — viktig information!!

nu vill jag att ni ska ge tips på vad man kan skriva om. vad som helst, så man kommer igång med bloggningen igen och ni tycker det är kul att läsa. mer bilder? "veckans blogg"? länkningar eller nåt i den stilen? ja, allt mellan himmel och jord.


fred ut gott folk och ha en fortsatt trevlig fredag

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Mer fina bilder (a)

2011-11-18 @ 23:46:52
URL: http://mikee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bilder :D

2011-11-25 @ 19:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0