Städtant?

Beger mig snart ut till bollhallen för att städa bort klister från golvet, wiho!
Men efter det kommer vi få pizzaaaaaaa, I like!
Ser att statistiken går spikrakt neråt, nej, inte spikrakt men ändå går det sämre..
Vet inte riktigt vad det är som händer, ytterst tråkigt är det i alla fall!
Jag vet inte riktigt vad det är, något ni märkt som vi borde ändra på?
Eller är det kanske att ni saknar fler inlägg från ellenpellen? ;)
En kommentar tar bara några sekunder att skriva, så om ni har några påpekningar skriv på bara!
Kan även berätta att jag äntligen blivit klar med min svenska/no berättelse, jiha!


Here without you - 3 doors down

kram på er
/ julia

Kommentarer
Postat av: Moa

MER BILDER!!!!!!!!!!! :@@@

VIDEOBLOGG!!!!!!!!!!! :@@@

OCH ÄNNU MER BILDER!!!!!!!!!!! :@@@



det blir roligare då :)

puss på er!

2011-11-02 @ 21:47:29
Postat av: Cajsa

Håller med moa! Bilder och en videoblogg hade varit super kul!! :)))

2011-11-03 @ 19:17:32
URL: http://nielnara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0