ÅÅÅÅÅH SÅ PINSAMT


Var på gudtjänst förut och ja, ni ser ju vad som hände.. Alla sitter helt knäpptysta och helt plötsligt så börjar jag asgarva. Och alla kollar på mig och säger att jag ska vara tyst. Men det är inte så lätt när det är heeeeelt knäpptyst verkligen och helt plötsligt så hör man någon harkla sig eller något annat. Då börjar man ju skratta, eller hur? Det gör jag i alla fall.. Menmen, nog om det nu. I morgon är det måndag vilket betyder ny vecka och nya tag. I morgon efter skolan tar jag, Julia och Moa oss ner till torget för att kolla på filmer vi kan hyra till i morgon kväll. Vi har ju studiedag på tisdag så det blir nog en liten filmkväll med massa mys!
/ ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0